Sider

14. maj 2013

Barnevogn af bleer + Wallsticker fra Illux


Da min kærestes søster og hendes mand fik sig en lille en, skulle vi jo selvfølgelig med til barnedåb :)
Jeg havde kigget lidt inde på pinterest til at få nogen idéer til en gave.
Fik så idéen til at lave en barnevogn ud af bleer :)

Det blev til en barnevogn ud af bleer i en kurv, hvor der er lagt pap med bånd i bunden, lagt bleer i kanten og bånd om hanken.

"Puden" er en lille trøje og har selv hæklet sutskoene eller hvad man nu kalder dem ;)

Han kunne lige passe bleerne, for da min kæreste og jeg skulle ud og købe dem anede vi ikke hvad det skulle være og hvor mange. Så vi købte nogen vi troede han kunne passe. Det blev i alt 3 pakker (alt for mange, så de fik også de andre)

Ud over denne kurv fik de også wallstickers til værelset. Har desværre ikke et billede af selve de to som han fik, men de er fra www.illux.dk. De var begge to i lyseblå. Har lavet dem selv da jeg er i praktik der :)

Begge billederne er lånt fra Illux egen hjemmeside

Ingen kommentarer :

Send en kommentar