Sider

19. maj 2013

Gravering på spejle




Sidste jul fik jeg en graverings maskine, som jeg havde ønsket mig, da jeg havde prøvet min vens og synes man kunne lave noget fedt med den.
Fik den idé at jeg kunne gravere på nogen spejle, som vi havde fået en masse af mine forældre, men som vi vist alligevel ikke ville bruge.
Og hold nu op hvor det larmer, blev nød til at tage mit headset på også højt musik.
Fandt nogen Disney color pages som jeg printede ud og klistrede fast med en non permanent lim.
Graverede så ovenpå papiret så jeg fik lavet en skitse og gå ud fra.
Det var bare ikke altid jeg fik trykket hårdt nok, så noget af det måtte jeg lave i fri hånd især på Aladdin og Jasmine.

Da det ikke til at tage billeder af spejlene blev det ikke den bedste kvalitet, men håber i kan se hvad det er og ligner ;)

Den med Rapunzel og Aladdin blev ikke så gode, men den af Milo og Kida fra Atlantis synes jeg selv blev okay :)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar