Sider

27. september 2013

Genbrugte karabinhager til taske



Jeg havde kigget efter karabinhager til min taske (som jeg snart vil vise jer, når den er færdig), men kunne bare ikke finde nogen som jeg synes der passede til, havde både kigget i alle
mulige forretninger og på internet.
Min kæreste fik den fantastiske idé at jeg kunne kigge i genbrugs butikker og finde nogen gamle tasker. I den første butik var det ikke rigtig noget, så jeg ledte videre i en anden. I starten sagde de at de ikke havde nogen karabinhager, men så fandt de ud af at de havde nogen gamle remme til tasker. Det var lige det jeg ledte efter og fik købt lidt der. Var så også i en 3. butik hvor de havde nøglekæder, som også var perfekt til det :)

Fik købt alt dette i kan se på billedet for kun 35 kr, så jeg skal helt klart i en genbrugs butik igen når jeg skal lede efter sådan nogen ting.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar